Friday, April 1, 2011

status : Mod Perojek xoxo

saya sedang dalam Project M.O.D.E ketika ini. Buleh kasi ka alasan camtu penyebab tak update blog? haha. Tak tipu punya...Memang byk kena buat. Kadang2 terasa 24hours tu tak cukup. Punyala tak bersyukur tak pon tak reti nak bahagi masa. BAU (business as usual) still kena buat, project kena buat, change request kena buat, incident kena buat, study pasal smartGrid kena buat jugak. Tak menyumpah pun cumanya kalo saya ni kembar 10 mesti bleh delegatenya. Dengan syarat saya ketua kepada kembar2 saya. Haha kompem saya hanya goyang kaki sahaja. Every second tanya update dah siap ke belom. Haha memang nak kena pelempang. By da way, kena sentiasa expect the unexpected. Jgn terlalu berharap orang lain yang akan buat kerja kita, kerana tiada maknanya (sambil cekak pinggang). Teringat kata2 manis seorang peniaga akibat kedai2 mereka hendak dirobohkan di satu kawasan dekat Kelantan di dalam tV3 isnin 28Mac2011 smalam "puok2 ni harap mulot ja manih, tapi gak jubo mase belako ho tok serupo bikin".. Aku ngan ayah aku ketawa terbahak2.


p/s : korang translate jela sendiri bahasa kelatan tu

No comments: